jennyfromthesock:

“i found your tumblr”

image

(via smileitwillbefine)

#9 and 16 😁

Anonymous

9. Tattoos I want?

Omg so many tattoos idk where to begin. Basically watercolor tats are legit, something that involves elephants and a memorial to my best girl Hannah who passed in a car accident in January of ‘13

16. Favorite movie?

Hmmmmm The Phantom of the Opera is always a favourite of mine<3

Thanks so much for asking!!!

1909vintage:

sabrinagrimm:

m-arija:

sabrinagrimm:

m-arija:

sabrinagrimm:

“tumblr should have its own island”

image

Notes guys more notes EVERYBODY SHOULD DONATE LIKE 10 DOLLARS SO WE CAN BUY THE ISLAND

HAVE FUCKING FUN WITH THAT OH MY GOD

Can you imagine how awesome it would be omg

image

(via oodlyenough)

naturallywholocked:

if a girl asks you for a tampon, I dont care how much you hate that bitch if you have one you hand it over no one deserves that level of hell

(via rachkin)

lets-bandage-it-up:

freakshow1313:

noitemsfoxonlyfinaldestination:

thatsonofamitch:

enenkay:

zipperaward:

Hi guys! I wanted to inform you about this great thing that is happening!

These smart fellows have devised a way to create cups, straws, mixers, etc that can detect common date rape drugs. This is an amazing idea and it needs funding! The campaign ends in 35 hours and they are a little short on funding. Please, signal boost this or even give a dollar if you can, it’s a great cause and something that will really change the world!

gogogo!

Only 28 hours left! Check this out and spread the word!

donate or signal boost, they still have about a fifth to go!
image

image

IF YOUDONT REBLOG YOU SUCK

Hey! This is pretty awesome, so I thought I’d share here. Even if you can’t donate, signal boosting the fuck out of this is important! 

Patricia. 

(via sarcasmaxdsass)

  • Me:*heals self*

  • Enemy:*heals self*

  • Me:Whoa. Whoa.

  • Me:What do you think you're doing?

  • Me:I just took off half your health bar, and then you go and do that?

  • Me:Yeah, I KNOW I just healed myself.

  • Me:

  • Me:

  • Me:It's different when I do it.

  • 
4noptimisticpessimist:

this gif actually changed my life 

    4noptimisticpessimist:

    this gif actually changed my life 

    (via stayfearlessx)

    just-watch-me-hachiko:

    rainydayraised:

    A girl becomes embarrassed after giving flowers to a female US soldier on duty in the northern Iraqi city of Mosul. 16 April 2007

    The caption changes so many assumptions

    (via queenravenx)

    One of the saddest and most hil- NO BITCH, the sad thing here is the fact that you're a stripper. If you want respect, maybe you should've graduated high school. 😂😂 when did stripping become a legitimate career?

    Anonymous

    stripperina:

    Awww, you tried so hard, but unfortunately I can’t hear you over the sound of my debt-free college degree and massive disposable income.

    electriccenturies:

    can we just talk about how the way bros are so publicly supportive of each other now and so open about their love for each other and ughh i just love them a lot

    (via planetary-bread)

    let me introduce myself

    1. the meaning behind my url
    2. a picture of me
    3. tattoos i have
    4. last time i cried and why
    5. piercings i have
    6. favorite band
    7. biggest turn off(s)
    8. top 5 (insert subject)
    9. tattoos i want
    10. biggest turn on(s)
    11. age
    12. ideas of a perfect date
    13. life goal(s)
    14. piercings i want
    15. relationship status
    16. favorite movie
    17. a fact about my life
    18. phobia
    19. middle name
    20. anything you want to ask

    (via haldlrs)

    coolgame:

    urdnot-wrex:

    mikasa420:

    ellinkatua:

    gryphynshadow:

    silencingthedrums:

    zeaky:

    sliceofbri:

    DID YOU MOTHERFUCKERS REALLY THINK YOU WERE DONE WITH ME? I THINK NOT. THAT’S RIGHT IT’S THE SUGAR SCRUB CHICK BACK WITH ANOTHER FUCKING TUTORIAL. YOU BITCHES HAVE BEEN ASKING ME FOR AGES TO MAKE ANOTHER ONE OF THESE FUCKING POSTS AND IT’S FUCKING LATE SO HERE YOU GO FUCKERS WE GON LEARN SOME SHIT SO SIT DOWN AND BE QUIET

    SO WE ALL WANT LIPS RED AS THE BLOOD OF ANGRY MEN RIGHT AND WHO DOESN’T FUCKING LIKE ARTS AND CRAFTS AND I DON’T EVEN NEED TO TALK ABOUT HOW HARD IT IS TO FIND LIPSTICK FOR FUCKING COSPLAY SO BEHOLD THE HUMBLE CRAYON YOU LITTLE SHITS

    GET A CRAYON. AND NOT JUST ANY CRAYON A FUCKING CRAYOLA CRAYON DON’T EVEN TRY WITH THAT ROSEART SHIT BECAUSE I WILL HUNT YOU DOWN AND RIP OUT YOUR UVULA. IF YOU WANNA GET REALLY ARTSY WHIP OUT ONE OF THESE BAD BOYS 

    AND BREAK UP SOME CRAYONS TO GET THE PERFECT SHADE OF BLUE GREEN FOR THAT BADASS COSPLAY YOU’VE GOT PICKED OUT BUT MARK MY WORDS NO MORE THAN ONE FUCKING CRAYON’S WORTH OF BITS BETTER GO INTO THIS FUCKING BOWL.

    SPEAKING OF WHICH, YOU NEED SOME OTHER FUCKING SHIT IN THERE SO GO GET SOME OIL. THE GOOD STUFF. I’M TALKING EVOO BITCHES THE VIRGINAL BLOOD OF THE MOST TENDER OLIVES IN ALL THE LAND. SQUEEZE SOME OF THAT HEAVENLY LUBRICANT INTO YOUR BOWL, ABOUT 1/2 A TEASPOON, THAT’LL DO PIG, THAT’LL DO. NOW GO FIND SOME SHEA BUTTER OR COCONUT OIL AND GLOP ABOUT 1/2 A TEASPOON OF THAT IN YOUR BOWL. NOW GO TO YOUR MAGICAL CABINET OF WONDERS AND FIND SOME NICE SMELLING SHIT. COULD BE VANILLA EXTRACT. COULD BE LAVENDER OIL. I DON’T KNOW BRO WHATEVER YOU THINK SMELLS LIKE THE SILKY UNDERBELLY OF A NEWBORN UNICORN(important note make sure you use a FOOD SAFE oil if it doesn’t say it’s food safe/food grade don’t use it!) GRASP THE BOTTLE FIRMLY, SCREAM LIKE A VICTORIOUS PTERODACTYL, AND DROP 1-4 DROPS OF THAT SWEET SMELLING LIQUID IN THERE.

    I HOPE YOU KNOW WHAT THAT IS RIGHT THERE BECAUSE IT IS THE HEATING VESSEL FOR YOUR GLORIOUS LIPSTICK THAT’S RIGHT LIKE A VIKING WARLORD YOU ARE GOING TO USE A DOUBLE BOILER. SO GET A SAUCEPAN AND HEAT SOME WATER, THEN PLOP THAT SWEET SMELLING BOWL OF OIL AND WAX ON TOP OF THAT STEAMY WATER LIKE THE COLLISION OF YOUR OTP IN A BAD FANFIC OH YEAH. STIR THAT SHIT UNTIL EVERYTHING IS MELTY AND SMOOTH YOU DON’T WANT TO RUIN YOUR SPOONS SO I USE A DISPOSABLE CHOPSTICK FUCK YEAH RECYCLING NOW ONCE THAT SHIT IS SOFT LIKE THE SUPPLE SKIN OF YOUR HEAVENLY BOOTY, YOU NEED SOMETHING TO POUR IT INTO

    WELL DAMN GOOD THING YOU PICKED UP SOME CONTACT CASES LAST TIME YOU WERE AT THE STORE OR MAYBE YOU HAVE SOME EMPTY CHAPSTICK TUBES OR JUST SOME SMALL TUPPERWARE I DON’T KNOW BUT GOSH YOU ARE SO RESOURCEFUL AND PRETTY YOU DESERVE NICE LIPSTICK LIKE THIS ALSO TAKE SOME TIME FOR YOU THIS WEEKEND AND NEVER FORGET HOW MUCH I LOVE YOU

    I’M GLAD WE HAD THAT MOMENT TOGETHER NOW BECAUSE NOTHING IS MORE METAL THAN SAFETY, TAKE A THICK HAND TOWEL OR AN OVEN MITT OR SOMETHING AND GRIP THAT BOWL OF COLORFUL GOOP AND POUR GENTLY INTO THAT RECEPTACLE YOU PROCURED. YOU WILL PROBABLY SPILL SOME BUT THAT’S OKAY YOU’RE ONLY HUMAN. POP THAT SHIT IN THE FRIDGE BECAUSE YOU’RE AN IMPATIENT MOTHERFUCKER AND YOU WANT YOUR LIPSTICK NOW GODDAMMIT AND ONCE IT HARDENS SLATHER THAT CREAMY GOODNESS ON THICK, SLIDE ON SOME SUNGLASSES, AND HEAD INTO BATTLE TO DESTROY THE PATRIARCHY CLASS DISMISSED MOTHERFUCKERS

    DO NOT DO THIS.

    DO NOT DO THIS.

    DO NOT DO THIS.

    NO DO NOT FUCKING DO THIS, CRYON HAS A LOT OF FUCKING LEAD IN IT (four times more than lipstick) PLEASE JUST BUY ACTUAL LIPSTICK.

    There’s no lead in crayola crayons. Kids eat them.

    The ingredients in Crayola Crayons are: paraffin, wax, and pigment. They’re made with the understanding that some kids will eat the damn things, so the company that makes Crayons has been very very careful to use non-toxic materials, even going so far as to use a special edible glue on the paper labels. (cornstarch and water, fyi)

    You can eat Crayons, if you really wanted to, but frankly the flavor’s a little bland. They taste like wax. So, yeah. adding oils with a lower solidification temperature like Olive Oil or Grapeseed or Avocado, and mixing in some Shea or Coconut Butter would make a creamy crayon. Which you could use on your skin, if you wanted.

    Go wild, use that shit on more than just lips. Use it like theatrical makeup, paint your tits blue if you want. Or use it like paint on the walls, or paper, or canvas. It won’t dry the same way acrylic or watercolor paint will, and will remain ‘workable’ and pliable until the oil looses enough water to solidify, much like, oh, off the top of my head… oil paint.

    Modern oil paints are very similar to the recipe above, though usually done with Linseed oil or other inert non-organic oils. Organic oils, as they dry, can discolor, making your carefully chosen color look off. Why are some really old painting slightly yellow? Partly the varnish has yellowed, partly airborne pollutants have stained the surface, and partly the oil in the original paint has shifted color.

    BTW, don’t eat Linseed oil, you’ll get the runs something fierce and regret it a lot. And then you get to go to the doctor and explain why your runny poo is brightly colored. But the amount you’d ingest from lipstick made with crayons? Negligible.

    Now I really want to make a set of rainbow lipstick to match my rainbow collection of nail polish (which is way more toxic than crayon lipstick, too.)

    Most hilariously brilliant tutorial I ever read. <3

    thank you for this holy fucking shit id you idiots actually think there was fucking lead in CRAYONS?????

    THE GODDAMN BOX SAYS ‘NON TOXIC’ ON IT YOU’RE ALL FUCKING STUPID.

    I used to fucking EAT crayons. I’m pretty sure there’s no lead.

    Using this for my Tribe make up when I cosplay

    (via oflionsandwolves)

    (via proj2501)